De geweldige Theseus-Cruise- dag 2 - Reisverslag uit Melos, Griekenland van Mug Kat - WaarBenJij.nu De geweldige Theseus-Cruise- dag 2 - Reisverslag uit Melos, Griekenland van Mug Kat - WaarBenJij.nu

De geweldige Theseus-Cruise- dag 2

Door: Kat & Mug

Blijf op de hoogte en volg Mug

29 Januari 2016 | Griekenland, Melos

Vandaag voeren we langs een aantal eilanden. Volgens de gidsen aan boord zijn deze al lang ontdekt, maar ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit van het eiland Melos heb gehoord…

Mijn mannen vervelen zich. Ze verdwijnen steeds vaker. Wat ze doen, geen idee, maar ik heb mijn vermoedens… Hoe dan ook, ik zag mijn luitenant en een paar kinderen in het café. Volgens mij zuipen ze zich vol met dat ene spul. Hoe heet het ook al weer? Oja, Port. Dat was het. Liters en liters Port. Ik denk dat ik er een beetje van meeneem naar Athene.

Voor de rest niet veel bijzonders vandaag. Relaxen, slapen, rusten, dutten, tukken en de binnenkant van mijn oogleden inspecteren kwamen het meest aan bod... Gaap...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Melos

Mug

wij schrijven een reisverslag van Theseus voor een schoolopdracht (Grieks)

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 1726

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 23 Januari 2016

De geweldige Cruise van Theseus

Landen bezocht: