dag 6 - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Mug Kat - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Mug Kat - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: MugKat

Blijf op de hoogte en volg Mug

24 Februari 2016 | Griekenland, Naxos

Dag 6 (Terugreis 1)

10:15 – We vertrekken zo. We (ik en mijn aanhang) zijn net aan boord gegaan en we wachten nu op Ariadne. Volgens mij zie ik haar al in de verte!

12:00 - Goed… Het blijkt dat we op de verkeerde boot zitten… We hebben blijkbaar de boot genomen naar Naxos… Die havens van tegenwoordig zijn ook zo onoverzichtelijk! Hoe dan ook, we belanden straks op Naxos, en dan kijken we verder.

13:00 – De boot heeft ons afgezet aan de natuurkant van Naxos. Dat betekent geen bebouwing, geen mensen en geen voedsel. Dat was even schrikken. De plek waar we aankwamen was helemaal onbewoond. We hebben een stukje gelopen, maar we zijn niks en niemand tegengekomen. We hebben wat bessen verzameld waarvan we zeker weten dat ze eetbaar zijn, en zoeken nu naar drinkbaar water en ander voedsel.

18:55 - Het begint een beetje te schemeren, en we zijn nog steeds niemand tegengekomen, dus moeten we in de openlucht slapen. Op zich is dat niet erg. Ik heb geregeld dat de kinderen halverwege het strand liggen, op afstand van het water, in de buurt van het voedsel, en de bemanning een eindje verderop. Dat betekent dat Ariadne en ik samen bij de woudgrens slapen. Samen. Bij de woudgrens. Gniffel gniffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mug

wij schrijven een reisverslag van Theseus voor een schoolopdracht (Grieks)

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1710

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 23 Januari 2016

De geweldige Cruise van Theseus

Landen bezocht: